Alle hjerters dag

Jeg er alltid litt usikker på om jeg vil markere valentindagen. En del av meg tenker at det er noe amerikansk kommersielt tull. Men romantikeren i meg jubler over enhver anledning til å gjøre noe spesielt og romantisk for og med kjæresten. Både min kjære og jeg er ganske flinke til å være romantiske i hverdagen, derfor er ikke behov for å løpe og kjøpe roser og sjokolade på en bestemt dato så stort. Men vi bestemte oss for at vi i det minste skulle gå ut og spise. Men med en liten baby er det ikke alltid lett å få til slikt. Så i stedet bestemte vi oss for å ta den romantiske middagen hjemme. Og med indisk take away, levende lys, Sinatra i bakgrunnen og en baby som sov fredelig ble det riktig så hyggelig. Tid sammen til å vise at man er glad i hverandre er den beste valentingaven.

Håper alle har en fin dag, uansett sivilstatus!

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

Legg igjen en kommentar

