hurrafredag

Denne fredagen ble innledet med at jeg sov nesten en halvtime for lenge og så drømte meg bort på bussen og glemte å gå av på busstoppen min og dermed måtte bruke noen ekstra minutter på å gå tilbake. Klarte likevel å være på jobb innen rimelig tid. Et lite fredagsmirakel.

I dag gleder jeg meg mest til å tilbringe helga i Fredrikstad sammen med familie og venner, flere av dem har jeg ikke sett på en god stund. Det mest spennende som skjer er selvsagt at fotballsesongen starter på ordentlig når FFK spiller årets første hjemmekamp mot Viking. Etter at de startet med borteseier mot Ålesund så har jeg ganske gode følelser før kampen på lørdag. Og etter kampen er det fest.

Fordi jeg akkurat har begynt å se på sesong 2 av Glee og bare får mer og mer respekt for denne fantastiske serien, så blir ukas fredagslåt «Don’t stop believing».

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

One response to “hurrafredag

  • Mummimamma

    Blir en bra helg! Trening i dag og VIF – Ålesund på tv. Frisør og hjemmekamp i morgen. 3 poeng til oss! Hytta på søndag og grenklipping. Sommersesongen nærmer seg. Og eldtsebarnet på besøk. :-)

Legg igjen en kommentar

