black swan

Det er fortsatt en stund til den kommer på norsk kino, men jeg gleder meg intenst til den nye filmen til Darren Aronofsky.

Natalie Portman er fantastisk og jeg får gåsehud når jeg ser klipp fra filmen. Noe glede seg til i februar, når juleståheien har lagt seg helt.

 

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

4 responses to “black swan

  • vaarloek

    oi. er Natalie danser? skulle ønske jeg aldri slutte med det der. burde lært meg ballett. sukk.

  • Rullerusk

    Jeg var aldri en av disse primaballerina-jentene. Strengt tatt likte jeg ikke organiserte fritidsaktiviteter i det hele tatt. Men jeg har vært og sett ballett hele to ganger og ikke minst snufset masse til Billy Elliot. Ballett er fine greier. Du får kjøpe deg et strutteskjørt og snurre rundt i stua :)

  • vaarloek

    langt fra primaballerina altså. jeg dreiv med jazzballett ei stund. så blei jeg lei, etter endt storforestilling i storsalen i kulturhuset. så droppa jeg ut. så angra jeg meg, men tenkte jeg er for gaaaammeeel.

    jeg var fjorten. djees. neida, det var også det med kostnad og venteliste.

    så prøvde jeg igjen da jeg var søtten. læreren prøvde å lære oss noe linedanceaktig og kalte det jazz. så slutta hun, og jeg måtte tilbake på venteliste. jeg skulle uansett flytte neste år, så jeg bare naah. gidder ikke. er jo atten uansett, for gaaammeeel.

    så så jeg på so you think you ca dance. der var det ei som begynte å danse da hun var atten. eller nitten, eller tjue, tjueen.

    dammit!

    :P

  • Rullerusk

    Den der tanken «men det er jeg jo for gammel til nå» er så kjip. Jeg har alltid vært litt lei meg for at jeg ikke kan spille noe instrument, men etterhvert som jeg kom opp i tjue-åra tenkte jeg at nå er jeg jo aaaaltfor gammel. Og så i fjor begynte broren min å lære seg å spille piano i en alder av 26. Og nå begynner det å svinge ganske bra av tangentene. Så nå vurderer jeg sterkt å realisere min drøm om å lære meg å spille gitar. jepp. Aldri for sent! Dans, dans, dans!

Legg igjen en kommentar

