Reverb10 #7

Dagens oppgave:

«Community. __Where have you discovered community, online or otherwise, in 2010? What community would you like to join, create or more deeply connect with in 2011?»

I år føler jeg at jeg har gått fra å ha lilletåa innenfor det litterære miljøet i Oslo til å ha kanskje en hel fot. Jeg har jobbet med Litteratur på Blå og blitt kjent med mange spennende mennesker som skriver eller holder på med litteratur på andre måter der. Jeg har blitt introdusert for konseptet Splittet Kjerne og miljøet rundt da særlig kjernekaren Mikkel Øyen som er hjernen bak Splittet Kjerne. Ved to anledninger har jeg fått lese tekstene mine på SK, og det var kjempestas begge gangene. Neste år kommer jeg til å fortsette i Litteratur på Blå, som er en super gjeng. Forhåpentligvis har jeg et par arrangementer ferdig booka før jul.

Jeg har også som mål for 2011 å bli mer aktiv i fagforeningen min. Hittil har jeg bare bidratt med å betale kontigent, og som datter av svært aktive fagforeningsfolk så føler jeg at det er litt for dårlig. Kanskje er den en måte å redde min røde, men litt desillusjonerte sjel på.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

One response to “Reverb10 #7

Legg igjen en kommentar

