Ikke så goth at du ikke kan le av det

På lørdag var jeg ute med venner, danset til synthpopindustrial på Shadowlove ikledd kort vippeskjørt og de høye svarte støvlene med så høye hæler at de kun kommer fram ved slike spesielle anledninger. Før jeg dro ut satt jeg og min venn Torleiv og drakk vin og hørte på herlig 80-tallspop, og Torleiv fikk meg hekta på Human League. Jeg var så fornøyd med at jeg har fått så langt hår at jeg kan begynne å sette opp på en bra måte, og med at jeg ikke har glemt hvordan man legger på eyeliner på goth-vis. Så jeg tenkte at jeg skulle få tatt noen bilder av meg selv hvor jeg poserer som gotisk og kul, men Torleiv syntes det var mye bedre å få meg til å knekke sammen i latterkrampe mens han knipset løs.

Lørdagen høydepunkt; å danse til The Cures «Just like heaven».

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

One response to “Ikke så goth at du ikke kan le av det

  • buy Valium

    It’s really a nice and useful piece of information. I’m glad that you simply shared
    this useful information with us. Please keep us up to date like this.
    Thanks for sharing.

Legg igjen en kommentar

