Teaser (det er en grå grå dag)

Pga problemer med dårlig bredbånd og et glass rødvin for mye fikk jeg ikke postet noen tegneserietorsdag-anbefaling i går. Men den kommer senere i dag. Lover. Her er et hint om hvilken tegneserie det skal handle om.

death

Dette er antakelig albumet som har betydd mest for meg her i livet. Denne lille saken har hjulpet både meg og mange andre gjennom dårlige perioder. Mer om det senere.

I mellomtiden ønsker jeg alle en fin fredag. Den er ganske grå og regnfyllt og hjernen min er full av tunge tåkeleggende skyer. Men i det minste er det snart helg. Og jeg hører på en sang som hjelper på slike dager da nervene sitter utenpå huden og det eneste hodet vil er å bli liggende på puta.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

One response to “Teaser (det er en grå grå dag)

Legg igjen en kommentar

