Single goths

Beyonce har aldri vært min kopp te. Hun faller inn i en kategori av artister jeg vanligvis forsøker å unngå. Men da jeg kom over den følgende videoen skrek min indre gother opp om at denne må jeg bare dele med dere.

Det er laget mange parodier av koreografien til «Single ladies», men dette er uten tvil den beste. Eneste minuset er at nå har jeg fått låta på hjernen… Jeg tror jeg må gå og skrubbe ørene mine med litt Sisters of Mercy, HIM, Bauhaus eller lignende.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

2 responses to “Single goths

  • vaarloek

    haha! fikk meg til å le jaffal :P

    jeg liker tre beyonce-låter, forresten. work it out, single ladies (put a ring on it) og halo (sjøl om jeg sikkert burde skamme meg over den siste der. but i don’t!), men som regel er ‘a bare masete.

  • Rullerusk

    Ganske artig ja.

    hm, Work it out vet jeg ikke om jeg har hørt, Single ladies har jeg jo blitt litt begeistret for men bare pga denne videoen jeg (jeg kommer til å le hver gang jeg hører den sangen fra nå av) og Halo synes jeg bare er irriterende. Beyonce forblir nok bare en masedame i min verden. Men jeg liker henne litt bedre nå som jeg har fått så mye moro ut av denne paroiden på greia hennes :)

Legg igjen en kommentar

