Spørreundersøkelse

Etter en litt slapp vår og sommer er jeg for alvor kommet i bloggmodus igjen. Oppdateringer er blitt hyppigere og det gjenspeiles i trefftallene, noe som er hyggelig. Jeg blogger stort sett etter innfallsmetoden. Det jeg skriver om er som regel det jeg er opptatt av og digger i øyeblikket. Men jeg vil veldig gjerne vite hva dere lesere liker best å lese om og kan tenke dere å se mer av. Derfor har jeg gitt dere sjansen til å kunne stemme i pollen som nå finnes i menyen til høyre. Den kommer til å stå der til jeg synes jeg har fått inn tilstrekkelig mengde materiale. Jeg er spent på å høre fra dere!

Mvh,

blogger/ansvarlig redaktør/tekstdiktator

Rullerusk

PS. Legg gjerne igjen en kommentar og, hvis dere føler for å utdype. :)

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

9 responses to “Spørreundersøkelse

  • Avil

    Er det hemmeleg valg?

  • Rullerusk

    Her er alt fullstendig konfidensielt. Valg er serriøse greier.

  • Monica

    «Litteratur/bøker», skrev jeg. Fordi du skriver så bra om det. Hadde jeg fått velge 2 ville jeg lagt til «Poesi». Jeg leser jo bloggen din så godt som hver dag og får alltid noe ut av det du skriver. Takk!

  • Rullerusk

    Og nesten som bestilt kommer ikke bare en litterær post, men en nærmest panegyrisk anmeldelse av boka di, Monica. ;)

    Og mange takk for fine ord om bloggen. *rødme*

  • Monica

    Oh, my gådd, sier jeg. Takk i tusende!

  • Virrvarr

    Jeg elsker poesi-utvalget ditt! Så jeg stemte på dikt!Men jeg liker jo resten, også.

    Egentlig vil jeg bare ha sladderblogging om Simen og katten din, men jeg skjønner at det ikke er av allmenn interesse :D

  • Rullerusk

    Monica: Bare hyggelig. Selv takk for fin bok. :)

    Virrvarr: haha, Simen har nedlagt strengt forbud mot sladring om ham på nettet, men det hender jo at jeg lekker litt info på facebook. Som at han lagde kjempegod ørretmiddag til meg her om dagen fx. Superinteressant eller hva?
    Katten vil man nok ser mer til både her og på facebook.

  • Martha Joy

    Syns egentlig tegneserier kunne vært med under litteratur og bøker, jeg… Stemmer hvertfall for de to. Og gjerne mer om musikk, anbefalinger og spotify-lister f.eks.

    Poesien leser jeg alt etter som, lar heller en post ligge ulest i readeren dersom jeg kjenner at det ikke er dagen for dikt.

    I grunnen synes jeg at det er en fin balanse her allerede, og at du skriver godt om det du skriver om. Takk for en hyggelig blogg :)

  • Rullerusk

    Hei Martha Joy.
    Min erfaring er at mange som er interessert i litteratur ikke nødvendigvis er interessert i tegneserier, derfor har jeg ført opp det som to forskjellige punkter. Men jeg har uansett lyst til å skrive mer om begge deler :) Og jeg tar til meg ønsket ditt om flere musikkanbefalinger. Jeg har fx allerede startet med min årlige anbefaling av høstmusikk nå, håper du liker noe av det.

    Veldig glad for å høre at du synes jeg gjør en bra jobb med bloggen og at du liker det du finner her. Mange takk, jeg skal gjøre mitt beste for å keep up the good work. :)

Legg igjen en kommentar

