Ferie + Phoenix + John Hughes = <3

Jeg er ute og farter og ferierer om dagen så da blir det lite tid til skriving her. Kort oppsummert har jeg hatt noen fine dager ved familiens hytte ved sjøen sammen med min kjære. Nå har vi vært to dager i Fredrikstad hvor jeg endelig fikk tatt en høyst etterlengtet tatovering hos fabelaktige Kunst med puls. I dag bærer det videre for mer hytteliv, denne gangen på hytta til min kjæres familie. Og om to dager skal vi hente vår høyst etterlengtede kattunge. Her skjer det både saker og ting med andre ord.

Jeg kommer snart tilbake med rapporter om ferielektyre, bilder av min nye lekre tatovering og actionshots av kattunge.

I mellomtiden; litt feriemusikk: Den siste plata til Phoenix har hatt høy frekvens på iPoden i det siste og jeg har alltid elsket John Hughes’ filmer fra 80-tallet med the brat pack. Dermed er jo den følgende musikkvideoen perfekt for å få opp godstemningen. Fortsatt god sommer folkens.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

2 responses to “Ferie + Phoenix + John Hughes = <3

Legg igjen en kommentar

