Rullerusk goes to Blå

En strålende gladnyhet til dere som synes at det rett og slett ikke blir nok med Rullerusk kun på nett; jeg har nå blitt tatt opp i redaksjonen til Litteratur på Blå! Det vil si at jeg nå er en av dem som sørger for at det nesten hver tirsdag er noe spennende og litterært som skjer på det utmerkede utestedet Blå nede ved Akerselva.

Jeg har selvsagt masse ideer til interessante temaer, og har allerede så smått begynt å booke gjester til mitt første arrangement. Litteratur på Blå skal snart ha sesongens første redaksjonsmøte og høstens program skal være klart en stund uti august. Jeg gleder meg veldig til å komme i gang og vil selvfølgelig holde dere oppdatert om hva som skjer. I tillegg har Litteratur på Blå en nettside med all relevant informasjon. http://www.litteraturpabla.no/

Håper vi ses på Blå i høst!

blaa

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

6 responses to “Rullerusk goes to Blå

Legg igjen en kommentar

