Prosjekt Pus

Her kommer enda et skrytebilde av kattungen som er på vei inn i heimen vår. Lille Presley er nå 6 1/2 uke og ligner stadig mer på en ordentlig voksen katt. Om knappe 5 uker kan han flytte fra mamman sin. I følge hans matmor blir han mer bedårende for hver dag som går, så når feriedagene snart bryter løs skal vi skynde oss avgårde for å hilse på sjarmtrollet i Tønsberg. Jeg gleder meg utrolig til å se ham igjen.

Lille pusen heter altså Presley ettersom han er født i Elvis-kullet (søsknene hans er King Creole, Jailhouse Rock og Lisa Marie). Jeg og min kjære har lurt på om vi skal gi ham et annet navn, men er skuffende fantasiløse og har ikke kommet på noe. Jeg synes forsåvidt Presley er et greit navn som kan passe ganske bra, men jeg vil gjerne høre om noen av dere har noen forslag?

presley6w

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

6 responses to “Prosjekt Pus

  • Minneapolise

    Så skjønn! Vi har fortsatt ikke noe navn på vår, så skal ikke late som jeg kan bidra der, måtte bare komme med et lite awwww!

  • Monica

    Nydeligskjønn! Jeg har et navnforslag – hvis han viser seg å være en grei type kan dere kalle ham Kompis. Hadde en katt som het det, men jeg måtte omplassere henne pga allergi. Var vel jeg som ikke var særlig kompis, da. Men altså, det navnet syns jeg er knall og det må du gjerne bruke ;-)
    Lykke til uansett – og god sommer!

  • vaarloek

    presley jackson. 8)

  • Rullerusk

    Minneapolis: Ja, han er skjønn… Og det viktigste er vel at pusen deres får masse pusekos, ikke om den har navn

    Monica: Ikke dumt. Han ser faktisk litt ut som en Kompis. Og han er visst en ganske kul kompistype og. Jeg tenker at det kanskje ikke egentlig er noe vits i å gi katten sin fancy navn, for man ender stort sett bare opp med å kalle dem «pus», «katteskinnet» osv uansett. :D

    Vårløk: haha, genialt. Men kanskje ikke så passende ettersom jeg jo ønsker ham et langt og friskt liv? Og å ha kattegroupies på døra hele tida er så slitsomt.

  • camilla

    Jeg har alltid tenkt at hvis jeg noen gang (yeah right) så skal den hete Chuck Norris. Ferdig med den saken…

    Hva med Fat Bob? ;-)

  • Rullerusk

    haha, ja hva ellers? Vi får krysse fingrene for at en kur for katteallergi dukker opp. Hva ellers skal vi med legevitenskapen om den ikke kan sikre oss pusekos uten nysing og rennende øyne?

    Fat Bob tas opp til vurdering. :D Hm, kanskje jeg må få meg en Robert-dokke (litt sånn som han ser ut i South Park), slik at begge Bob’ene kan kose seg sammen på sofaen… Aaw…

Legg igjen en kommentar

