Tresomhet

Om et par uker flytter jeg og min kjære offisielt sammen i min ringe bolig på Oslos østkant (bor strengt tatt vest for elva, men bare såvidt). Og i slike lykkelige omstendigheter er det jo helt naturlig å begynne og tenke på familieforøkelse. Det er jo slik at tomsomhet har en tendens til å bli tresomhet.

Derfor tok vi en tur til Tønsberg i går. Der bor nemlig Lotta som nylig satte fire små pelsballer til verden. Jeg er så heldig å kjenne Lottas matmor og ble invitert på besøk for å velge en kattunge fra kullet. Å velge mellom fire totalt nydelige kattunger er jo nærmest umulig, men vi falt ganske snart for han som likte å vise seg fram og bølle rundt og som hadde den morsomme stripa på nesa.

Dette er Presley, som på disse bildene er 3 uker gammel. Om ca 9 uker blir han vårt nye familiemedlem. Presley er en norsk skogkatt og vil etterhvert vokse opp til å bli en langragget røver. Jeg gleder meg så mye til å få ham i hus at jeg nesten ikke fikk sove i går kveld. Vi må nok snart på besøk til Tønsberg igjen.

M-P3weeks

P3weeks

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

15 responses to “Tresomhet

  • Bente

    Ååå så søt!

  • Delirium

    Åmammamiasåfinogsøtogsepådepoteneduogdenbittelillesnuten oooooooogg *hyperventilere*

    Skjønner godt du nesten ikke får sove. Og grattis med snarlig familieforøkelse.

  • Rullerusk

    Ja, er han ikke supernydelig?!! (merker at jeg allerede kjenner tendenser til moderlig stolthet her)

    I følge min kjære er årsaken til at vi mennesker synes at kattunger er så utrolig søte det at de har ansiktstrekk som ligner mye på små barns. Bare at man slipper kolikkgråting og bleieskift. Ikke rart vi blir sjarmert. ;)

  • Tina

    ÅÅÅÅhhhåhååhåh – sååå søøøt! Vil også ha en liten pusekatt (eller pukedatt som søskenbarnet mitt sa da hun va lita). Grattis med samboerskap og lite nurk! :)

  • Syltegeek

    Pene, pene pusen! Do want!

  • Rullerusk

    Jeg kan love dere at 9 uker virker som en liten evighet å vente nå. Men får heldigvis jevnlige bildeoppdateringer.

  • Delirium~

    Og katter klarer seg selv hvis man vil reise bort en helg, det gjør ikke babyer har jeg hørt. Pleide å ha to katter, ble allergisk – savner dem fortsatt selv om det er flere år siden jeg måtte gi dem bort.

  • Rullerusk

    Åh, så utrolig kjipt å bli allergisk! Å måtte gi fra seg dyrene sine virker kjempetrist. Jeg har ønsket meg katt i årevis og håper jeg får anledning til å beholde ham.

  • ast

    Fantastisk søt! Gratulerer!

    Og om ni uker, haha det er jo akkurat når jeg har termin! Så da kan vi telle ned dagene sammen, ruge og vente. Tjoho!

  • Rullerusk

    Ahaha, fantastisk sammentreff! Du får en ordentlig baby og jeg får en øvebaby ;) Gleder meg til å kunne titte på nurket ditt, som forhåpentligvis blir litt mindre hårete enn mitt, men antakelig minst like søt.

  • camilla

    *smelt*

  • vaarloek

    åhelleNUSSAN for en søting! vil ha en kattebeibi å kose med. eller en hvalp. et beibidyr generelt. morsinstinktet mitt sier HELLOOO.

  • Rullerusk

    Camilla: ikke rart jeg føler nærmest nyforelsket hva? Denne lille karen kan smelte isfjell

    Vårløk: Kjenner følelsen. Tror jeg kommer til å måtte anstrenge meg for å ikke kosemose pusen helt i stykker med morsinstinktet mitt :D

  • Aina

    Åh!
    Litt misunneleg, no!

  • Ingrid

    Brain melting… Cute overload… Gratulerer masse! :D Og som tidligere nevnt: Bare ring hvis dere trenger hus- og kattepass! Vi vanner blomstene i samme slengen, at no extra charge! ;)

Legg igjen en kommentar

