Poesi mens vi puster 30

Jeg blir stående i en folksom gate. Sporene mine forsvinner i andres gradvis forsvinnende spor. Det er umulig å få med seg alt. Jeg vet at deler av meg ligger strødd utover gater og gulv. Jeg vil ikke bare bli husket for den jeg var.

– Tommy Skoglund

fra Våkne som en del av naturen (2009)

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

2 responses to “Poesi mens vi puster 30

  • vaarloek

    jeg vil (skal) lese den boka

  • Rullerusk

    Det er nok en god ide. Jeg har bare fått lest litt i dette, men synes det er ganske lovende hittil. (også er den bitteliten og har korte tekster, altså perfekt å snike inn som avveksling innimellom pensumpugging uten at man får altfor dårlig samvittighet)

Legg igjen en kommentar

