Hold på varmen

Jeg falt for indie-singer/songwriter Jenny Owen Youngs for noen år siden da jeg hørte den geniale sangen «Fuck was I». Jeg synes denne dagen har vært litt tung. Grått og trist vær. Første dagen etter ferien og jeg var alt annet enn klar for å stå opp før kl 7. Da var det fint at Jenny kunne stille opp med sin coverversjon av «Hot in herre» for å muntre meg opp. Det er ikke bare en utmerket låt, den har en skikkelig kul feelgood-video og.

(Jeg ønsker meg forresten den gule kjolen hun har på seg)

Er det forresten slik at det er obligatorisk for alle indie-artister å lage minst én video med folk i dyrekostymer? Står det i platekontraktene eller er det kanskje en slags indie-pakt alle må inngå? Det er ikke det at jeg ikke liker det, men jeg synes det er påfallende.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

Legg igjen en kommentar

