Poesiaften

Gårsdagens forfatteraften ble særdeles vellykket. Jeg hadde det veldig gøy med å snakke med Tone Hødnebø, og både hun og publikum har gitt uttrykk for at de syntes det var et bra arrangement. Etter at intervjuet var over fortsatte denne fortreffelige kvelden med litt øldrikking og hyggelig prat med andre kulturbloggere som hadde dukket opp. For den makeløse Bharfot var selvsagt der for å dokumentere begivenhetene. Så her er et bilde fra kvelden for dere som ikke kunne være tilstede på Chateau Neuf i går. Flere bilder finnes på Bharfots Flickr-konto.

megogtone

Meg til venstre, poet til høyre

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

5 responses to “Poesiaften

  • tinasteirokelly

    Så flott! Skulle gjerne vært der. :) Gratulerer med vellykket arrangement!

  • Rullerusk

    Takk. :) Synd det er så dyrt å fly, ellers kunne vi drevet med mer aktiv kulturutveksling. Jeg tar med deg på poesikveld i Oslo, du tar med meg på strikkhopping i New Zealand (eller har jeg misforstått helt når jeg tror at dette er nasjonalidretten der nede? ;) )

  • Erik B

    Snakket dere om den siste diktsamlingen eller hele forfatterskapet? Jeg skulle gjerne ha vært til stede der…

  • Rullerusk

    Begge deler. Vi snakket en del om Nedtegnelser, men også om hennes prosjekt som forfatter. Hun har jo mange elementer som går igjen i bøkene hennes så det er nesten umulig å snakke om diktene hennes uten å trekke linjer mellom de forskjellige samlingene.

  • Punktet som rommer (Hødnebø) « Bharfot

    […] ha kudos for glimrende intervju på Chateau Neuf! Samtalen er også omtalt på bloggen hennes, her og […]

Legg igjen en kommentar

