Grøss bak døra

Nå er det gode tider for oss som elsket Nightmare before Christmas. Regissøren av dette mesterverket, Henry Selick, har gått løs på den alltid superkule Neil Gaimans eventyrgrøsser Coraline. Resultatet er visstnok urovekkende bra. Enkelte kritikere har allerede utropt Coraline til en klassiker etter at den hadde premiere i forrige uke.

Jeg får helt gåsehud av glede og forventning av å se denne traileren. Ettersom Coraline ikke har norsk premiere før mai, så blir jeg pent nødt til å laste den ned så fort som mulig. Men den skal selvsagt også ses på kino når den dukker opp der. Boka skal jeg hente på Deichmanske senere i dag.

Jeg liker særlig at Coraline har hår som minner om mitt på profilbildet her. :)

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

18 responses to “Grøss bak døra

Legg igjen en kommentar

