La oss danse

2008 var et fantastisk konsertår for meg. Jeg fikk sett tre av mine absolutt største helter live her i Oslo; The Cure, PJ Harvey og Leonard Cohen. Alle tre konsertene var fantastiske magiske øyeblikk, minner for livet. Derfor holdt jeg på å nesten ikke tro det da jeg fikk høre at PJ Harvey skal spille her igjen allerede i år. 10. mai inntar hun Rockefeller i selskap med John Parish. I 1996 ga de ut albumet Dance Hall at Louse Point sammen, og nå har de funnet hverandre igjen.

Jeg har billetter. Jeg gleder meg endesløst.

Liveopptak fra 1996 med PJ som framfører låta «That was my veil» som finnes på Dance Hall at Louse Point. Litt dårlig lyd- og bildekvalitet, men pytt.

Jeg har tidligere skrevet om mitt forhold til PJ Harvey.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

7 responses to “La oss danse

  • slikejenter

    OMG!!!! Jeg håper, håper, håper at det går an å få tak i billetter denne gangen. PJ er legendarisk. Sånn flaks at jeg stakk innom (for første gang) i dag!

  • lauvlilly

    Når spilte Leonard Cohen i Oslo? Buhu, det gikk jeg glipp av det! Og jeg som elsker Cohen! Godt å ha muligheten til PJ Harvey i alle fall

  • Rullerusk

    Slikejenter: Håper du får billett! *krysser fingre*

    Lauvlilly: Cohen spilte på Bislett Stadion 1. juli. Det var helt fantastisk. Han spilte i hele 3 timer (med pause)! Et stort øyeblikk. Håper du kommer deg på PJ-konserten nå. :)

  • Aina

    HURRA! Og TAKK, TAKK, TAKK!

  • ast

    Å, nå har jeg prøvd å rope ut min fortvilelse flere dager på rad her. Altså: PJ Harvey, faen! Og jeg er for seint ute hver gang jeg prøver. Håper en eller annen slabbedask glemmer å hente billettene sine!

  • Rullerusk

    uff, kjipern. føler med deg… jeg hadde griseflaks både nå og i fjor da hun spilte i Operaen og fikk tilfeldigvis vite i siste liten at billetter var i salg.

    Du får følge med på Billettservice og Underskog. Krysser fingre for deg!

Legg igjen en kommentar

