Brave new year

Jeg har nok en gang bevist at jeg ikke er noen god ferieblogger. Når mine daglige vanlige rutiner forsvinner, så fyker bloggingen ut døra sammen med dem. Dessuten har ferien vært full av såpass mange sosiale hendelser at internett-tiden min har vært kuttet ned til et minimum. Først fikk jeg en solid dose familieselskaper, deretter dro jeg og min utkårede til London for å feire nyttår hos venner der, noe som ble en særdeles hyggelig opplevelse.

En annen grunn til fravær i bloggosfæren er at den tiden som ikke har vært tilbrakt i selskap med familie eller venner har jeg tilbrakt i en egen liten lyserosa boble forbeholdt de nyforlovede. Jeg har med andre ord gjort en solid innsats for å bevise at jula er en romantisk høytid ved å holde en ekstremt høy nyforelsketfaktor hele ferien i gjennom. Selv det å reise i 9,5 timer for å komme fra London til Oslo mens vi var trøtte og fyllesjuke tok ikke knekken på forlovelsesidyllen. It must be love.

Tror jeg skal spare dere for oppsummeringer av året som gikk og løfter for det nye året. Kort sagt er jeg et mye lykkeligere menneske nå enn ved starten av 2008 og jeg har store håp for 2009. Håper dere andre der ute også har godfølelsen nå midt i svarteste januar.

Min sedvanlige kultur-ranting vil gjenopptas meget snart.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

6 responses to “Brave new year

Legg igjen en kommentar

