Julekalender : Luke 5

Det er blitt lagd mange julefilmer og det er blitt lagd mange romantiske komedier. Jeg mener Love Actually er blant de ypperste i begge klasser. Dette er den perfekte filmen for å bygge opp den gode romantiske julefølelsen. Den er også veldig fin å reparere eksamensnerver med. Jeg tror jeg unngikk førjulssammenbrudd for noen år siden ved å ha Love Actually gående på repeat i dvd-spilleren da jeg satt og strevde med hjemmeeksamen i Eldre litteratur hvor jeg skulle sammenligne kjærlighetsidealet i Tristan og Isolde og Platons Symposium.

Jeg tenkte dele et par av høydepunktene fra Love Actually med dere her. Så håper jeg at dere blir i like godt humør av dem som jeg blir.

Hugh Grants kostelige dansescene:

Den store romantiske sangfinalen:

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

6 responses to “Julekalender : Luke 5

Legg igjen en kommentar

