I want it all and I want it now

Jeg vet lørdag er en dag mange ikke er så mye på nettet (hallo, man har jo fri og har bedre ting å gjøre, surfe kan man gjøre på jobben) så derfor kommer jeg med denne lille oppfordringen i dag.

I morgen er det ny runde med Tordenbloggen og deres egen Rullerusk skal i ilden. Denne gangen er det meg vs fr. Martinsen. Det jeg fryktet har altså skjedd; jeg har blitt trukket ut til å battle en mye eldre og mer etablert blogg som opererer på ca det samme feltet som meg. Aiai. Jeg håper at noen av dere har lyst til å stemme på meg, det hadde vært morsomt å henge med i en runde til. Særlig fordi Tordenbloggen har fått trefftallene mine til å fyke i været. ;)

Så fra lørdag formiddag og til utpå natten er det bare å stemme i vei. Hvis dere føler dere i det supergenerøse hjørnet så kan dere skrive et par setninger om hvor bra rableriene mine er i kommentarfeltet på Tordenbloggen, det gir nemlig ekstrapoeng. Og stemmingen skjer altså her.

Jeg skal ikke bare reklamere for meg selv i denne posten, jeg skal også gi dere ukas «rocke ut på en fredag»-låt. (Jeg har allerede rukket å høre på den ca ti ganger i dag). God helg folkens!

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

4 responses to “I want it all and I want it now

Legg igjen en kommentar

