Det står skrevet i stjernene

Kanskje er det lettere å takle dårlige dager (slike som nevnt i forrige post) hvis man får litt forvarsel. Inspirert av Kvinnekongen har jeg derfor i dag konsultert de mer høytsvevende makter.

Rullerusk er tyr. Dagens horoskop lyder slik:

«You may find yourself working on paperwork or travel planning today when it occurs to you that travel cancellation and medical insurance are probably good ideas. Follow your instincts. There are roadblocks and detours on the roadway today.»

Lucky numbers: 10, 15, 19, 32, 42, 44

Compatible sign: Pisces

Det er godt å vite.

zodiac_signs_taurus_004080_

Sier stjernene noe spennende om deg i dag? Best å sjekke.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

7 responses to “Det står skrevet i stjernene

  • kvinnekongen

    Nydelig. Kjappere på avtrekkeren enn jeg var mht bilde. Jeg synes forøvrig at det beste rådet man kan få og gi i en hver situasjon, det er at man skal følge instinktene sine. God speed i dag, Rullerusk!

  • rullerusk

    Ja, er ikke bildet jeg fant nydelig? Ikke like fint som ditt da.
    Jeg liker særlig den siste setningen i horoskopet som liksom kan tolkes på ymse vis.
    En god dag ønskes for deg og.

  • Bente

    If you end up responsible for the children of the family today, find lots of light and happy toys and games for them to play, and make sure you have lots to drink, and plenty of cleaning supplies on hand. Everyone is likely to be hyperactive today.

    Ikke helt relevant kan man si, ettersom jeg har sittet foran pc’n på jobb hele dagen og alle her er tirsdagssløve heller enn hyperaktive. Jaja.

  • Gunn-Kristin

    Hm. Litt overrasket. Er også tyr, og dagen idag har bestått av organisering av flytting(travel planning) og lekser(paperwork). Mitt eneste hinder har riktignok vært meg selv, men jaja.

  • rullerusk

    Bente: Hehe, kanskje stjernene bomma på kalenderen i ditt tilfelle?

    Gunn-Kristin: Se der ja. Jeg fikk ihvertfall en påminnelse av stjernene om at jeg bør få meg reiseforsikring før jeg drar på tur om en måned..

  • Tomas

    Hihi! Men om det står i horoskopet at du kommer til å gjøre slik, har du sjansen til å følge INSTINKTET i denne saken? vil du ikke bare følge horoskopet om du gjør det som står der …

    Fremtida er komplisert, særlig når den lar vente på seg! Sukk!

  • rullerusk

    Framtida ja. Et av problemene med framtida er jo også at den ikke lar vente på seg, men kommer hele tida. Nåtida er jo fortid etter et sekund og så er du plutselig i framtiden. Den liksom bare flommer på. Men hva man skal gjøre med den, det er ikke godt å si. Man må vel spørre instinktene sine om de vil følge rådet om å følge instinktene sine. ;)

    Hm, alt dette snakket om tid får meg til å tenke på mitt favorittsitat fra Tommy & Tigern (som dreier seg om at sommerferien er over). «Vi fikk ikke tid til å gjøre alt det ikkeno vi skulle i år heller».

    Jeg synes forresten at disse horoskop-nettstedene virker litt upålitelige, så jeg vurderer om jeg ikke en gang må konsultere spåmannen din i stedet Tomas.

Legg igjen en kommentar

