Portrett av en blogger

Jeg fant nettopp igjen en rekke bilder som min gode venn Camilla tok av meg for noen år siden. Dette var i min punkinspirerte periode. Hanekammen synes ikke på disse bildene, men merk dere spike i leppa og sikkerhetsnål i øret.

portrett2

portrett3

portrett

c3b8re1

Camilla tar utrolig flotte bilder, særlig av natur. Noen av arbeidene hennes kan dere se her. Hun kommer på besøk til meg nå i helga. Kanskje vi følger opp med ny portrettserie.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

6 responses to “Portrett av en blogger

Legg igjen en kommentar

