Er det julaften snart?

Vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha nååååååå!!

Værsåsnill nissen, jeg har vært snill i år, jeg lover. *desperate dådyrøyne*

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

7 responses to “Er det julaften snart?

  • Engeline

    Så utrolig flott! Jeg som så overskriften og tenkte, her kommer et sint utrop om julesjokolade igjen… Men nei! Jeg tror jeg vil ha en selv.

    Og ellers – det er en stund siden sist jeg besøkte deg her, så jeg må få komplimentere deg med nydelig bloggdekorasjon. Ross Cambell, vakkert.

  • Virrvarr

    Jeg trenger den. Jeg trenger den. Omg, jeg trenger den.

  • Aina

    Tenkte akkurat det samme som Eugenie, men heldigvis var det ikke det. :D Det var en søt-søt ryggsekk. Litt for stor og klumpete for min smak da.

  • Aina

    Mente Engeline, haha.

  • rullerusk

    Hei Engeline. Hyggelig å høre at du liker nye looken min :)
    Virrvarr: Jeg tror vi begge er nødt til å skrive opp fredflare.com på ønskelista vår.
    Aina: Ja, den er kanskje bittelitt klumpete og upraktisk. Men veldig søt da!

    Og forresten så lover jeg at syteklageblogging av typen «Hvorfor er julemarsipanen ute i september, nå stemmer jeg Frp snart hvis ikke bensinen blir billigere og hvorfor hater alle parkeringsvakter meg» kommer aldri, aldri til å forekomme her. Dette er en syteklagefri blogg. Her blogges det (nesten) bare om fine ting. :)

  • Line Falk

    Jeg liker sekken. Det er jo ikke nødvendig å si. Ville bare gi deg denne, som du kan ordne helt selv! Rekker å strikke den til jul ..

  • rullerusk

    Hei Line. Ja, den sekken faller selvsagt i din smak.
    Åh, fantastisk med prinsesse Leia»lue». Må nok finne fram strikkepinnene igjen nå ja. :D

Legg igjen en kommentar

