New Look

Da var det igjen tid for fornying her på skravlebloggen. Jeg begynte å se meg litt lei på den forrige designen så nå prøver vi en annen. Med customized header og alt. Bildet jeg har valgt å la trone øverst på bloggen er av Cleo, hovedpersonen i den flotte tegneserien Wet Moon, som blir laget av Ross Campbell. Jeg tror jeg liker den nye looken, særlig fordi den blir litt ryddigere og mer oversiktelig. Også så fint bilde da (kjenner jeg meg selv rett så vil det bli byttet ut en del). Håper dere også liker det dere ser.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

Legg igjen en kommentar

