Thank føkking god it’s friday

Ting som gjør Rullerusk glad denne fredagen sent i september

1. Da jeg kom inn på kaffebaren for å få morgenens koffeinsjokk brøt Antonio ut i en improvisert «Library girl»-sang for deretter å eksklamere «You’re so cute»! (jeg tror han var millimeter fra å klype meg i kinnet).

2. Mine medarbeidere på biblioteket har fri idag og det ser ut til at studentene også har tatt helg litt tidlig. Jeg får med andre ord drikke kaffen min i fred mens jeg oppdaterer meg på webcomics og det er hyggelig.

3. Jeg har endelig våget å høre på det nye Metallica-albumet og etter 17 år med å lage skit har de klart å gi ut et bra album igjen. Riktig nok ikke et nytt Master of puppets, men dette rocker! Halleluja!

4. Om ca 5 timer skal jeg treffe min kjære for det som forhåpentligvis vil bli rolig kvalitetstid (noe som antakelig vil innebære film, smågodt og slækk kroppsholdning på sofaen)

5. Det er deilig sol og varmt i været

Jeg føler meg litt metall idag, så derfor poster jeg to videoer av det tyngre slaget som passer utmerket når man skal la hverdagen fare og slippe seg løs en fredag kveld.

Den første er WASP med «Wild Child» (Denne er særlig til deg Camilla. Du aner ikke hvor mye jeg savner å sitte sammen med deg på Rock in mens vi drikker øl og rocker til WASP. Akk, de gode gamle dager…)

Den andre en Metallica-klassiker, «Seek & Destroy»

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

2 responses to “Thank føkking god it’s friday

  • camilla

    ååååååååååååhhhh!! jeg savner deg også kjempemasse! du aner ikke!
    jeg har kjempelyst til å komme til oslo for en helg eller noe snart. lover. får lønn snart og da skal jeg booke billetter og komme henge med deg på rock inn. er det forresten noe sengeplass hos deg nå for tiden?

    joda, den nye til metallica er faktisk ganske så bra. jeg syns vi nærmer oss «…and justice for all» littegrann. Det eneste jeg har å utsette på den er at lyden er litt vel grøtete når man pusher lyden opp til «metal-nivå» og det irriterer meg.

    nynner på «i’m a wild child come and love me, i want youuuuuu»….

    god helg!! klem

    xx

  • rullerusk

    Ja, hurra!!! Vil ha besøk! Sengeplass hos meg lar seg nok ordne, men er mulig det blir på luftmadrass.

    Jeg har bare fått hørt på «Death magnetic» på pysete pc-høytallere så har ikke fått sjekka lyden skikkelig. Men har hørt at produksjonen har blitt kritisert for å være tilpasset lytting på ipod og ikke på heftige anlegg. (Har jeg forresten nevnt at jeg fikk nye überkule høytallere fra HiFi-klubben for litt siden? Etter årevis med små røtne høytallere har jeg endelig anstendig lyd i stua. Juhu!)

    God helg til deg og vennen. stor klem

Legg igjen en kommentar

