Twisted little star

Etter å ha følt meg litt sjuskete på hodet en stund fikk jeg idag endelig kommet meg til frisøren. Håret ble bleket enda noen nyanser lysere og klippet i en lett asymmetrisk sveis. Når frisøren er ferdig med å føne og style tar jeg en titt i speilet, og hva ser jeg? En Bertine Zetlitz-lookalike. Bare litt mer kinnbein og litt mer foruroligende øyne (samt et mye større klesbudsjett) så er jeg der. Jeg kommer definitivt tilbake til den frisørsalongen.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

2 responses to “Twisted little star

Legg igjen en kommentar

