Men Rullerusk var ikke død

Det har vært en svært rolig sommer her på lille bloggen. Det var strengt tatt ikke meningen at det skulle bli så stille, men mye skjedde i den virkelige verden. Det har vært reising til fremmede land, familiesammenkomster, jobbing og nye spennende mennesker som har kommet inn i livet mitt. Nå merker jeg at det beynner å klø litt i bloggerfingrene mine og at jeg er litt sulten etter å bruke tastaturet til å uttrykke meg igjen. Men først tenkte jeg at vi skulle ta en liten fotokavalkade for å oppsummere sommeren.

Jeg var en uke i Paradis aka hytta

Jeg og broren min brukte noen dager på å fjase rundt i gamlebyen i Tallin.

Jeg så Russland fra den estiske grensa.

Jeg dro til London for å besøke venner og tilbrakte rimelig mye tid på Tate Modern, samt på diverse puber.


Jeg var på Øyafestivalen og så blant annet Sonic Youth. Jeg brukte også altfor mye penger på altfor dyr øl, og stod i altfor lange køer for å kjøpe altfor kjip mat.

Jeg begynte i ny jobb

Jeg var plutselig ikke singel lenger.

Kort sagt; en utmerket sommer.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

2 responses to “Men Rullerusk var ikke død

  • stiftet

    hej rulle fint att du är tillbaka, jag på øya jag med men bara osndag, samma erfarenheter men fin sommar ja, fint att ta med sig förälskelsen in i hösten. gläder mig till att få läsa mera av dig.

  • rullerusk

    Hei Stiftet. Hyggelig å høre fra deg igjen. Godt å høre at du har hatt en fin sommer. Du har ihvertfall vært en flinkere sommerblogger enn meg ;) Det blir mer å lese her snart ja.

Legg igjen en kommentar

