Skjønnhet utenfra

Min filosofi er at når man føler seg nede så skal man heve seg selv ved å omgi seg med vakre ting. På de dagene jeg føler meg minst i stand til å vise meg for offentligheten gjør jeg alltid mitt ytterste for å se bra ut. Jeg tar på meg noen av mine stiligste yndlingsplagg og ordner hår og sminke som om jeg skulle på date med Mr. Right. Når man føler seg elendig på innsiden går det i det minste an å ha en strålende fasade. Hvis man gjør seg litt flid med utseende på en dårlig dag er også sjansen større for at man vil motta komplimenter som kan bidra til å gjøre dagen bedre. Etter å ha pyntet på det ytre kan man gå videre på det åndelige. Hør på vakker musikk, dra gjerne fram gamle favorittalbum som ikke har blitt lyttet til på en stund. Les gamle yndlingsbøker og tegneserier om igjen. Dette fungere for meg i hvertfall. Andre vil kanskje sverge til joggebukser og iskrem.

Det som muntret meg opp i dag var den vakre Agyness Deyn. Hun er en av de nyeste og hotteste motemodellene fra Manchester, England. Jeg pleier ikke å bry meg så mye om mote eller modeller, men da jeg snublet over en video med henne på YouTube, ble jeg særdeles begeistret. En modell med sjarm, unik klesstil, vanvittig tøft hår (vil ha sånn!) og ikke minst god musikksmak (X-ray Spex!) har gjort dagen min lysere.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

4 responses to “Skjønnhet utenfra

  • Fred

    Gleder meg! Da jeg hadde bestemt meg for å forhøre meg med frisør om jeg kunne bli enten russertrashy blond eller skikkelig skikkelig dritblond, hade jeg tenkt til å nevne henne som eksempel. Høhø.

  • rullerusk

    Kult! Utrolig stilig hår da. Tror du kunne kledd sånn trashy hvitblond, men har litt vanskelig for å forstille meg deg med kort hår… Var på nippet til å løpe ut og bleke håret etter å ha sett på disse bildene i dag, men har ikke helt bestemt meg enda…

  • camilla

    gud! jeg er så utroooooolig møøøøøøøøøklei av aggy. hun er overalt her borte. sorry ass… hun ser bedre ut med mørkt hår uansett..

  • rullerusk

    haha. Ja dere der borte i the uk har nok fått Aggy-dosen deres kan jeg tenke meg. Er bare trendignorante nisser som meg som ikke får med seg hvem som er the hottest thing for tida. hm, har tittet på bilder av henne med mørkt hår nå. Det ser jo også bra ut ,men jeg er nå en gang svak for peroksid-looken. ;)

Legg igjen en kommentar

