Jeg faller for memefristelser

Jeg er litt fascinert av slike memer som flyter rundt i bloggland. Plukket opp denne hos Our Deathpunk Life. Dette er altså en utmerket sjanse for dere lesere til å få et bedre innblikk i Rullerusks forvirrede verden.

1. Hva var den første tanken som slo deg da du så deg selv i speilet i morges?
Nok en gang en psycho sovesveis…

2. Når er neste gang du kommer til å ha sex?
Antakelig når jeg og en attraktiv person av det motsatte kjønn blir fulle nok sammen

3. Skriv et ord som rimer på FUCK?
Pøkk?

4. Favorittplanet?
Jupiter. Mest fordi jeg liker å si ordet… jupiterjupiterjupiterjupiterosv.

5. Hvem er den fjerde personen på tapt anrop-listen din?
Min gode venn Irja

6. Hva har du som ringelyd?
«Let’s go to bed» med The Cure

7. Hva har du på deg?
Svart og hvit 60-tallskjole og korte svarte tights

8. Setter du deg selv i bås?

Jeg prøver stadig å komme meg ut av båser bare for stadig å avsløre meg selv som klisje gang på gang… så ja.

9. Hvilket merke er det på skoene dine?

Roots. Veeldig søte

10. Hva er best – lyse eller mørke rom?
Lyse

11. Hva synes du om den personen du rappet denne meme-tingen fra?
Interessant

12. Hvis du er alene i et rom med to senger, hvilken velger du å sove i?
Den bredeste, jeg liker å ligge på tvers

13. Hva gjorde du rundt midnatt i går?
Gjorde et forsøk på å sove

14. Hva står det i den siste sms-en i innboksen din?

bare send beskjed på sms eller nett

15. Hvem er den siste personen du så i dag?
En av mine bibliotekar-kolleger

16. Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?
«Hæ?» «Whatever» «Utmerket»

17. Hvem er den siste som fortalte at han/hun elsker deg og når skjedde det?
Eks-kjærsten min før vi slo opp

18. Hva er den siste hårete tingen du tok på?
Hodet mitt. Prøver desperat å holde det under kontroll

19. Hvilke rusmidler har du inntatt i løpet av de siste tre ukene?
Alkohol, alkohol og mer alkohol

20. Hvor mange ufremkallede filmruller har du liggende?
øøøh… fem… tror jeg..

21. Din favorittalder i livet så langt?

Jeg liker å tro at ting stadig blir bedre. Kan hende jeg bare lurer meg selv. Mitt lykkeligste år var da jeg var 16. Men jeg vil ikke tilbake.

22. Hvem er din verste fiende?
Stort sett meg selv

23. Hva har du som skjermbilde på din personlige computer?
Logoen til webcomicen FreakAngels

24. Hva er det siste du sa til noen i dag?
Kjempefint. Mange takk for hjelpen.

25. Velg mellom en million kroner og evnen til å fly.
Fly. Jeg elsker å ha flydrømmer, de er best.

26. Liker du noen?
Jeg liker mange svært godt

27. Siste sangen du hørte på?
«Is there a ghost» av Band of Horses

28. Hvis den siste ukjente personen du snakket til plutselig ble fly forbannet på deg, hva ville du gjøre?
Antakelig blitt ganske lei meg og så blitt sint og spurt hva pokker som var problemet til vedkommende

29. Hvem kunne du tenke deg å dra til så det sang, midt i ansiktet?
Ehm, ingen. Føler meg lite aggressiv for tiden

30. Hva befinner seg nærmest din venstre fot akkurat nå?
Alle ledningene som er koblet til PC’en min

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

Legg igjen en kommentar

