Berlin Calling

Det har vært litt stille her på bloggen i det siste, og årsaken er at jeg har vært på tur med jobben til Berlin. Jeg kom hjem sent på søndag og var da så utmattet at jeg skulle ønske jeg hadde fått er par dager fri for å komme meg til hektene. Selv om jeg bare hadde fire hele dager i Berlin føltes det ut som om jeg var der mye lenger. Det kan nok ha noe med mengden informasjon og hendelser som intrådde i løpet av kort tid.

Jeg er altså forelsket i Berlin. Jeg vil tilbake. Så fort som mulig. Jeg vil ha kule barer med billig øl og spisesteder for vegetarianere overalt. Det eneste problemet ville være at med den enorme mengden fantastiske klesbutikker som finnes der hadde jeg vært nødt til å leve på knekkebrød og vann og lite annet…

Jeg er altså litt matt (men lykkelig) om dagen etter lange dager med gatevandring og sene kvelder på barer i Prenzlauer Berg og Krauzberg, men vil snart få fart på dette kreative lille hjørnet mitt igjen.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

2 responses to “Berlin Calling

  • hilde marstrander

    Enig, Berlin er DIGG. Men zoo’en deres er deprimerende. Den burde nedlegges. Dyrene der trenger tung terapi, daglig massasje, familielykke, frihet og mye lørdagsgodt, stakkars …

    Ha det fint! :)
    http://hildemarstrander.wordpress.com

  • rullerusk

    Har ikke vært i en zoo siden jeg var lite barn. Var veldig fascinert av det da, men det hadde nok blitt en ganske annen og tristere opplevelse nå som jeg vet mer om dyr i fangenskap.
    Er nok best å holde seg til dyrelivet som kan oppleves på barer hvor det er lov å mate ølhundene med peanøtter ;)

Legg igjen en kommentar

