Til glede for gamle og nye lesere

For noen dager siden oppdaget jeg dette med bloggstatistikk, at jeg kan se hvor mange besøk jeg har hatt, hvor de er henvist fra osv. Dette er både bra og dårlig. Dårlig fordi man kan bli litt for opphengt i det (Hvor mange treff fikk jeg i dag? Færre enn i går?! Neeeiiii!!!111). Bra fordi jeg jo desverre må innrømme at jeg har hengt litt med hodet fordi bloggen er litt tynn på kommentarfronten. Har derfor gått ut i fra de eneste som leser dette er mine utskremte venner som jeg har terrorisert på facebook («Har du sjekka ut bloggen min enda eller? Kom igjen’a»), samt selvsagt den begavede Virrvarr som jeg har terrorisert gjennom bloggen hennes. Men så oppdaget jeg statistikken og de siste dagene har den vært trivelig lesing. Besøkstallene går opp, det ser ut som om flere oppdager min lille krok i bloggland. Jeg vet at jeg i stor grad har Virrvarr å takke for dette, ettersom hun har vært så snill å reklamere for rableriene mine og lenke til meg fra sida si. Jeg er også glad i dag fordi jeg har fått mitt første innlegg på Sonitus, noe jeg tar som et kompliment, det er jo et nåløye man skal gjennom der. Jeg mistenker at jeg har den utmerkede Bharfot å takke for at jeg har fått dette kvalitetsstempelet.

Som nevnt så er det jo slik at man ikke skal bli for opphengt i besøkstall og antall kommentarer. Det er absolutt bedre å ha noen få lesere som man kan ha en interessant dialog med enn å ha hundrevis av treff om dagen. Jeg skriver jo mest fordi jeg synes det er gøy å skrive, jeg har visst alltid noe jeg har lyst til å fortelle om. Jeg er da frekk nok til å tro at det jeg skriver kanskje er interessant for andre også, derfor skriver jeg blogg og ikke dagbok. Jeg håper veldig at dere som sneier innom denne bloggen (eller leser den slavisk, øh..) kan ha det gøy mens dere leser og forhåpentligvis oppdager noe nytt.

Takk for at dere stakk innom i hvertfall. Jeg lover å fortsette å rabulere og rante på beste vis og å oppdatere jevnlig. :)

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

Legg igjen en kommentar

