Leselomme

Er nattbordet ditt bestandig overfylt? Eller er du kanskje i komplett mangel på et nattbord? Fortvil ikke. Her er løsningen for deg som vil ha boksamlingen i senga heller enn i bokhylla; leselomma.

leselomme

Fant denne på bloggen Knitty, Vintage and Rosy. Hun skriver : This is an idea I have had in my head for oh, say, 10 or 15 years. Maybe I read about it in a magazine but now that I have a sewing machine, voila! I am constantly tidying up my night table that has piled books, phone, clock, tissue box, converter, pictures, some carnations in a vase, where are you suppose to put all this stuff? Well, in this little bedside pocket of course! Oh so basic. Long embroidered cloth, folded over and sewn. Tuck in between the mattresses and there’s your pocket. Stick your water bottle, converter, book, whatever.

Jeg skulle inderlig ønske jeg var litt praktisk anlagt så skulle jeg lagd en slik med en gang (selv om jeg har et ganske fint nattbord). Med litt flaks kan jeg få et annet velvillig menneske med symaskin til å sy en slik til bursdagen min.

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

One response to “Leselomme

Legg igjen en kommentar

