Cleo, min sexy antihelt

Jeg tar meg selv i å lese Wet Moon om og om igjen. Hittil har det kommet tre volum av serien som er skrevet og tegnet av Ross Campbell. Jeg ble desverre litt skuffet over det siste volumet. Det er lite framdrift i fortellingen og Campbell har gitt hovedpersonen Cleo store mangaøyne, noe som ser ganske malplassert ut i det som ellers er en flott og original tegnestil.

En bekjent som lånte tegneserien av meg sa etter å lest dem at han forsto hvorfor jeg likte den; karakterene ser jo ut som meg.. :) Jeg vet ikke heelt om det stemmer. Det er i hvertfall mange år siden jeg sluttet å gå i lakkbukser, svarte blonder og naglehalsbånd til daglig. Uansett, jeg skriver bare dette for å ha en grunn til å poste noen fine bilder på blawghen min. Skulle gjerne sagt noe mer inspirert om serien, men det må bli en dag jeg ikke er fullt så trøtt.

CleoCleoCleo og Myrtle

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

Legg igjen en kommentar

