Fire in Cairo

Jeg hadde ingen grunn til engstelse. Robert Smith og The Cure oppfylte alle mine håp og forventninger. Det var nærmere tre timer med musikalsk magi. Jeg synes mine helter klarte å heve seg over at lyden i Spektrum er langt fra ideell. Det absolutte høydepunktet for meg var i det siste av tre ekstranummere. Jeg og min venninne som var med hadde hele kvelden snakket om hvor kult det hadde vært om de hadde spilt Fire in Cairo fra Boys don’t cry. Mest av alt fordi den har det morsomste refrenget å synge med til. F-I-R-E-I-N- C-A-I-R-O skulle vi stå og rope. Likevel hadde jeg ikke noe særlig tro på at det ville skje. Fire in Cairo er tross alt en litt obskur låt fra deres eldste album. Men så gjorde de det. Vi spratt opp fra sitteplassene våre og skrek ut vår hjertens fryd: F-I-R-E-I-N- C-A-I-R-O!!! F-I-R-E-I-N- C-A-I-R-O!!!

Den fantastiske begivenheten er selvsagt dokumentert og lagt ut på YouTube. Se, lytt og nyt.

http://youtube.com/watch?v=V7UcU1i56cg

About Rullerusk

Rullerusk er bibliotekar, litteraturviter, tegneserienerd og skravlebøtte. Vis alle innlegg av Rullerusk

Legg igjen en kommentar

